Γιατί να συμμετέχετε ως εκθέτης
Επικοινωνήστε με στοχευμένους αγοραστές!
H DOMOTEC και BUILDING GREEN αποτελεί την ολοκληρωμένη έκθεση στο χώρο των κατασκευών και του αειφόρου περιβάλλοντος με αποδεδειγμένη εμπορική αποτελεσματικότητα.
Διευρύνετε το πελατολόγιό σας!
Το 2017 ξεχώρισε για την υψηλή της επισκεψιμότητα, την ποιότητα και τη συνάφεια των επισκεπτών της.
Παρουσιάστε τα προϊόντα σας και πραγματοποιήστε εμπορικές συναλλαγές!
Συγκεντρώνει μία ευρεία γκάμα προϊόντων δόμησης, αναβάθμισης και εξοικονόμησης ενέργειας.
Ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας σας!
Η έκθεση υποστηρίζεται από ένα ευρύτατο επικοινωνιακό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει πολύπλευρη και ουσιαστική διαφήμιση σε TV και ραδιόφωνο.
Μία πλατφόρμα, πολλές δυνατότητες
Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πακέτο προβολής, ως εκθέτες εξασφαλίζετε την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, σε καταναλωτές που ενδιαφέρονται για αυτά.
- Ενoικίαση stand
- Συμμετοχή στο συνέδριο με παρουσιάσεις
- Χορηγίες
- Διοργάνωση τεχνικών σεμιναρίων στο χώρο της έκθεσης
- Διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων
- Σημεία προβολής
- Διανομή υλικού
Η έκθεση στοχεύει στην ενεργειακή αναβάθμιση και ποιότητα στις κατοικίες και στους επαγγελματικούς χώρους. Αναπτύσσεται γύρω από τις 3 θεματικές ενότητες, Δόμηση – Ενέργεια – Περιβάλλον και στηρίζεται πάνω σε 3 κύκλους δράσεων που καλύπτουν όλο το φάσμα του σύγχρονου κτιρίου: Expo – Conference – Technical Seminars
Διαφημιστική Προβολή
Αποστολή direct mail(newsletter) σε μία βάση με 15.000 subscribers
Παρουσίαση στο Building Green Magazine που θα καλύπτει όλες τις εξελίξεις αναφορικά με την έκθεση και τους συνεργάτες της.
Web advertising μέσα από την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Building Green Magazine www.buildinggreen.gr, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα ανανέωσης της λίστας των συνδρομητών της σελίδας με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση των επισκεπτών της έκθεσης.
Προβολή στα social media μέσα από τις επίσημες σελίδες του περιοδικού Building Green Magazine, σε Facebook,Twitter και Linkedin
Αποστολή Δελτίων Τύπου στις οικονομικές εφημερίδες, τον ειδικό τύπο και τον τύπο σχετικά με τον τουρισμό.
TV spot το οποίο θα προβάλλεται για μία περίοδο 10 ημερών πριν από την έκθεση.
Banners σε εξωτερικούς χώρους 2 μήνες πριν από τη διοργάνωση.
Building Green Trends
Η ενεργειακή αναβάθμιση των πόλεων, αποτελεί πλέον τη μεγαλύτερη πρόκληση παγκοσμίως, καθώς είναι πολύ μεγαλύτερος ο αριθμός των κτιρίων που πρέπει να αναβαθμιστούν ενεργειακά από αυτά που πρόκειται να χτιστούν στο μέλλον. Παράλληλα βασικό σημείο εστίασης είναι ο αντίκτυπος που έχουν τα κτίρια στην υγεία και την ευημερία των των χρηστών τους. Η βελτίωση της ποιότητας ζωής στο εσωτερικό περιβάλλον των κτιρίων αλλά και τους εξωτερικούς χώρους και η υγεία των χρηστών τους είναι ένας από τους κύριους στόχους της αειφορίας.